pondělí 14. dubna 2014

Jdeme do finále!





Během víkendu farma zase poskočila. Tentokrát už jsem se jenom nedíval, a tak mám ruce plné mozolů a zbytků černé barvy.



Řemeslníci zvládli zaklopit boky skleníku - dutinky v polykarbonátu jsou zatím orosené, ale během pár dnů vyschnou, a pak je utěsním silikonem. 




Já jsem během víkendu stihnul natřít interiér tekutou jezírkovou fólií. Na povrchu betonu ten sajrajt vytváří povlak, který bych přirovnal k tenoučké vrstvě gumy. Perfektně to celé ladí s černou kostrou skleníku.

 

Levá severní stěna už díky nátěru lape sluneční záření a během víkendu byl celý skleník nádherně prohřátý. Otestoval jsem taky větrací okna, se kterými jsem velmi spokojený  - skleník je velmi vysoký a stoupající horký vzduch vytváří tak silný komínový efekt, že ve dveřích cítíte jak stavba nasává studený vítr.


Stihl jsem vyrobit také dvě air-liftove pumpy, které budou pumpovat vodu z rybí nádrže do odkalovací šachty. Při instalaci jsem bohužel zjistil, že barva na dně šachty ještě není suchá, tak jsem pracoviště raději rychle opustil a budu pokračovat dneska.

 

Pohled na strojovnu skleníku, kde budou namontované zásuvky a solární termostat. Elektriku budu dodělávat po večerech.



Tento týden dorazí také desky z plexiskla, ze kterých budu vyrábět přepadový filtr, dodělám elektrické rozvody, vzduchování a když všechno klapne, tak to příští víkend můžeme napustit!


1 komentář:

  1. Jako je to fakt zajímavé, když tu ten váš blog tak jako pročítám. Přemýšlím jen nad tím, zda nějakým způsobem řešíte vytápění ve sklenících? Napadla mě třeba solární elektrárna na klíč. Ale nejsem v tomhle ohledu fakt odborník, proto se ptám. Plánujeme teď vlastní zahradu, tak mě něco podobného také napadly. :)

    OdpovědětVymazat